spored

petek 28.11.2014

Čudni ptiči

  • Bleščeča belina
  • Disco Toccata
  • Op Hop/Hop Op
  • Mali ptički
  • Kradlijva sraka
  • Nota C
  • Tallest Heighst
  • Cameras Take Five
  • Deset anagramov na temo Normana McLarna
  • Kos
  • McLarnovi negativi

Bleščeča belina
(Blinkity Blank) Norman McLaren, Kanada, 1955, DCP, barvni, 5'15'', bd Disco Toccata Grégoire Pont, Francija, 2013, DCP, barvni, 2’17’’, bd

Op Hop/Hop Op

Pierre Hébert, Kanada, 1966, DCP, barvni, 3’30’’, bd

Mali ptički Normana McLarna

(The Baby Birds of Norman McLaren) Mirai Mizue, Japonska, 2014, DCP, barvni, 3’37’’, bd

Kradlijva sraka
(La Gazza Ladra) Giulio Gianini, Emanuele Luzzati, Italija, 1965, DCP, barvni, 10’, bd

Nota C
(cNote) Christopher Hinton, Kanada, 2004, DCP, barvni, 7’, bd

Tallest Heighst

Becky & Joe, VB, 2013, DCP, barvni, 4’, bd

Cameras Take Five

Steven Woloshen, Kanada, 2003, DCP, barvni, 3’, bd

Deset anagramov na temo Normana McLarna

(Dix anagrammes autour de Norman McLaren) Delphine Burrus, Francija, 2014, DCP, barvni, 4’30’’, bd

Kos
(Le Merle/The Blackbird) Norman McLaren, Kanada, 1958, DCP, barvni, 4'04'', bp

McLarnovi negativi

(Les négatifs de McLaren/McLaren's Negatives) Marie-Josée Saint-Pierre, Kanada, 2006, DCP, barvni, 10'10'', svp

Praznovanju stoletnice rojstva Normana McLarna, ki smo mu v oktobru posvetili veliko kinotečno retrospektivo, sta se pridružila kanadski NFB in Mednarodni festival animiranega filma v francoskem Annecyiju in pod taktirko programskega vodje Marcela Jeana sestavila dva potujoča programa, ki kažeta na velik vpliv McLarnovega dela na sodobne avtorje in avtorice animiranih filmov. Prvi program se posveča plesu, v drugem pa bomo gledali čudne ptiče, ki jih je prav McLaren rad pogosto upodabljal. Iz spoštovanja do promocijskih prizadevanj NFB bomo predvajali digitalne verzije filmov, ki so bili izvirno posneti na filmski trak.  

19:00

Razmišljanje o sodobni filmski glasbi in njenem stanju v Sloveniji


Večer bo posvečen mladim slovenskim skladateljem, ki se aktivno ukvarjajo s filmsko glasbo. V mnogih filmskih produkcijah se glasbi posveča premalo pozornosti, a njen pomen je v današnjem filmu čedalje močnejši. V prvem delu večera si bomo ogledali kratke filme ali izseke iz celovečernih filmov, za katere so glasbo pisali skladatelji Anže Rozman, Laren Polič, Tim Žibrat, Danilo Kapel in Andi Koglot. V drugem delu večera bo Anže Rozman predstavil snemanje z orkestri na daljavo (remote orchestras). Pred koncem večera pa se bomo pogovarjali o stanju in pomenu filmske glasbe v Sloveniji. Večer bo povezoval Laren Polič.

21:00